6 Ağustos 2010 Cuma

Youtube'a Bağlanmak

Biliyorum, onlarca benzeri yazı mevcut fakat çoğu 2milyar yıl öncesinden kalma veya sizden x programı indirmeniz istenmekte. Ben şahsen ultrasurf, vb. gibi programlara güvenmiyorum. Bunun yerine navigenin verdiği hizmeti küçük bi firefox addonuyla daha güvenli hale getirdim ve program hatalarıyla uğraşmadan istediğim siteye giriyorum.

Öncelikle navige ne merak edebilirsiniz. Buraya tıklayarak navigenin anasayfasına, buraya tıklayarak ekşisözlük konusuna gidebilirsiniz. Yine kısaca bahsedersek, sizin yerinize sayfayı aktaran bi hizmet diyebiliriz. k/ztunnel dan farkı her adresi tek tek girmemeniz, yaptığınız küçük bi ayarla tüm siteleri ordan yönlendirmeye başlıyor.

Fakat işin ayrıntısına girince insanı korkutabilecek şeyler mevcut. Bunları görmeniz için ekşisözlük bağlantısını yukarıya ekledim.

İşte küçük addonumuz da burada devreye giriyor ve sadece istediğimiz sitelerde navige kullanmamızı sağlıyor.
Hemen asıl olaya geçelim. Öncelikle :
  • varsayılan dns ayarlarının değiştirilmesi gereklidir. (örn. 8.8.8.8 olarak) 
  • Firefox kullanılmıştır. Buradan edinebilirsiniz

FoxyProxy yüklemek için https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2464/ adresine girin.


domain.com yerine istediğiniz adresi yazarak erişime kapatılmış siteye girebilirsiniz. Ayrıca "*.domain.*/*" ve "domain.*/*" ı eklemenizi de tavsiye ederim


"http://www.burakkeles.com/gofoxy.html"

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger