3 Ağustos 2010 Salı

Mastery Sistemine Genel Bakış

Önceden açıklanan masteryler kâh core bonus, kâh başka birşeye dönüşüp değiştiler fakat "41 talent sistemi" ile masteryler açıklanmamıştı. Artık onlar da belirli oldu ve betaya eklenmiş durumdalar.

Mastery ve Mastery Rating

Mastery bi alanda uzmanlaşarak kazandığınız bonus(lar) olarak değerlendirilebilir kısaca ... 10 lvlda spec seçip ilk puanı verdiğinizde bu bonusları geleceği açıklanmıştı. O bonuslar ise sabit kalmayacak ve lvl 80+ gearlarda ise "Mastery Rating" statıyla gelişecek. Örneğin, 82 lvl bir karakter 93 Mastery Rating için +1 Mastery puanı alacak. Bu +1 Mastery puanı illa %1 artış sağlayacağı manasına gelmeyecek, oranlar henüz kesin değil.. (Örneğin +2 Mastery puanı alan bi BM hunter %4 daha fazla pet dmg bonusunu alıyor)

Bonuslar ise aşağıdaki gibi:

Death Knight
  • Blood - Her Death Strike kullanıp kendinizi heallediğinizde aldığınız heal miktarının yarısını da absorb kalkanı olarak kazanırsınız.
  • Frost - Frost hasarınızı %20 arttırır
  • Unholy - Disease hasarınızı %20 arttırır
Druid
  • Restoration - Heal attığınız hedefin HP yüzdesine göre , HOT(heal over time)larınızı %20ye kadar arttırır.. Healing increased further by mastery rating.
  • Feral - Savage Defense hasarınızı %32, Cat Formdaki kanama efektlerinizi %20 arttırır.
  • Balance - Eclipse den aldığınız bonus hasarı %12 arttırır.
Hunter
  • Beast Mastery - Pet hasarınızı %20 arttırır
  • Marksmanship - Ranged Attacklarınız %16 ihtimalle normalin %80i kadar vuran extra bir atış yapar.
  • Survival - Elemental hasarınızı %20 arttırır.
Mage
  • Arcane - Magenin o an sahip olduğu mananın oranına bağlı olarak hasarınızı %12ye kadar arttırır.
  • Fire - Periyodik olmayan critic vuruşlarınız vurdukları hasarın %10'unu 4 saniye içinde tekrar vurur.
  • Frost - Frostbolt attığınız hedef diğer tüm vuruşlarınızdan %12 daha fazla hasar alır.
Paladin
  • Protection - Blok şansınızı %16 arttırır.
  • Retribution - Tüm holy hasarlarınızı %20 arttırır.
  • Holy - Tüm healleriniz attıkları heal miktarının %8i kadarını koruyucu kalkan olarak hedef üstünde bırakır.
Priest 
  • Shadow - Shadow Word: Pain ve Mind Flay yetenekleriniz her tickte %10 şansla size Shadow Orb kazandırır. Shadow Orb , Mind Blast ve Mind Spike spellerinizin hasarını %20 arttırır.
  • Holy - Tekil hedef heallarınız attıkları healin %10unu 6saniyelik HOT olarak hedef üstüne bırakır.
  • Discipline - Tüm absorb yeteneklerinizi %20 arttırır.
Rogue
  • Assassination - Increases the damage done by your poisons by 20%. Damage increased further by mastery rating.
  • Combat - Your main hand attacks have a 10% chance to grant you an extra off hand attack. Chance increased further by mastery rating.
  • Subtlety - Increases the damage done by all your finishing moves by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Shaman
  • Elemental - Grants a 20% chance for Elemental Overload to occur. Elemental Overload causes a Lightning Bolt, Chain Lightning, or Lava Burst spell you cast to trigger a second, similar spell on the same target at no additional cost that causes 60% of normal damage and no threat. Chance to trigger increased further by mastery rating.
  • Enhancement - Increases all elemental damage done by 20%. Damage increased further by mastery rating.
  • Restoration - Increases the potency of your direct healing spells by up to 20%, based on the current health level of your target (lower health targets are healed for more). Healing increased further by mastery rating.
Warlock
  • Demonology - Increases the damage done by your demon servants and damage you deal while transformed into a demon by 12%. Damage increased further by mastery rating.
  • Destruction - Increases all fire damage you deal by 10%. Damage increased further by mastery rating.
  • Affliction - Increases all periodic shadow damage you deal by 13%. Damage increased further by mastery rating.
Warrior
  • Fury - Increases the benefit of abilities that cause you to be enraged or consume an enrage effect by 80%. Enrage abilities improved further by mastery rating.
  • Protection - Increases your chance to block by 10% and your chance to critically block by 10%. Chances increased further by mastery rating.
  • Arms - Grants a 16% chance for your melee attack to instantly trigger an additional melee attack for 50% normal damage. Chance increased further by mastery rating.

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger