8 Temmuz 2010 Perşembe

Can Sıkıntısı

Muhtemelen tatile gidemeyecek olmanın verdiği sıkıntıyla bari böyle bi işle uğraşıyım dedim, hemen saldırdım blogger'a. Her ne kadar ülke olarak kavgalı olsak da Google ile ( > 1 , 2 ), ben Google'sız yapamıyorum.

Wow'a 2 3 ay önce başladım. Aslında mazim biraz daha eski Warcraft ile ama Blizzard'a henüz para ödemeye başladım ;). Frostmane Realm'inde Mage karakterim var ve kendisinin armory linki işte burada. Şimdilik PvE ağırlıklı oynuyorum ve henüz öğreneceğim çok şey var. Fakat ben yine de Wow ile aklıma ne gelirse, onu ne kadar yazıya dökebilirsem burada paylaşmayı düşünüyorum.

Hepinize iyi oyunlar ...

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger