Archaeology Önizleme
Uzun bir aradan sonra arkeoloji ön incelemesinin zamanı geldi.
Archaeology Ödülleri
Direkman herkesin merak ettiği konuya atlayalım ; ödüller ! Ödüller arasında epic silah ve zırhlarla birlikte bazı kozmetik itemlar da bulunmakta.
1. Bind on Account Epic Itemlar
Evet EPIC! Liste tam olmayabilir, tekrar yazıyorum bu bilgilerin çoğu beta clientten çekilmiş bilgilerdir.
Aşağıdaki itemların tamamı Bind on Account.
lvl | Type | Spec | Slot | Item |
---|---|---|---|---|
359 | Sword | Melee.DPS | 2-Hand | Zin'rokh, Destroyer of Worlds |
359 | Sword | Melee.DPS | 1-Hand | Scimitar of the Sirocco |
359 | Staff | Spell Spirit | 2-Hand | Staff of Ammunae |
359 | Staff | Spell | 2-Hand | Staff of Sorceror Thane Thaurissan |
359 | Finger | Spell | Finger | Ring of the Boy Emperor |
359 | Trinket | Spell | Trinket | Pendant of the Scarab Storm |
359 | Trinket | Healer | Trinket | Tyrande's Favorite Doll |
105 | Phys.DPS | Head | Headress of the First Shaman | |
67 | Cloth | Spell | Chest | Queen Azshara's Dressing Gown |
2. Mountlar
The Scepter of Az'Aqir şimdilik Mavi AQ40 mount modelini kullanıyor.
3. Companion Pets
Şimdilik arkeolojide 3 non-combat pet bulunuyor.
- Crawling Hand / Mummified Monkey Paw - Screenshot
- Clockwork Gnome - Screenshot
- Fozzilized Hatchling - Screenshot
4. Ekstra Itemlar
Arkeoloji ayrıca bir sürü hikaye ile ilgili item da bulundurmakta. Çoğu sadece eğlence için eklenmiş itemlar. Ayrıca büyük çoğunluğu henüz oyuna eklenmiş durumda değil, şimdilik yalnızca stat ve modelleriyle yetineceksiniz.
- Bones of Transformation - Screenshot
- Wisp Amulet - Screenshot
- Blessing of the Old God - Screenshot
- Puzzle Box of Yogg-Saron
- The Innkeeper's Daughter
- Arrival of the Naaru
- The Last Relic of Argus
- Chalice of the Mountain Kings
- Kaldorei Wind Chimes
- Druid and Priest Statue Set
- Highborne Soul Mirror
Archaeology - Nasıl Çalışır
Ghostcrawler gayet güzel bir yazı yazmış arkeoloji hakkında ve üstüne bir kaç ekran görüntüsünden başka birşeyin eklenebileceğini düşünmüyorum.
Archeology - Ghostcrawler
Aslında en iyisi oyuncuları yalnız bırakıp boğula boğula yüzmeyi öğrenmelerini izlemek, fakat biz yine de bir kaç direktif vermek istedik.
Kazı Alanları
Arkeolojiyi öğrendikten sonra haritanızda kazı alanlarını görebileceksiniz. Her kıtada 4er tane olmak üzere maximum olarak 16 adet kazı alanı görebilirsiniz.
Kazı alanlarını yalnızca sizin levelınıza hitap ediyorsa görebileceksiniz. Örneğin 25 level bir Human Hunter yalnızca 4 adet Eastern Kingdom kazı alanıyla yetinmek zorunda kalacak. Fakat 80 level başka bir oyuncu 4 kıtadaki tüm kazı alanlarını görebilecek.
Kazı alanları ırklara has olacak Kalimdor daha çok Night elf kalıntıları bulundururken Eastern Kingdom ise bol miktarda Dwarf kalıntıları bulunduracak. Kazı alanlarını görmek için gerekli etmen level olmakla birlikte, oralardan faydalanabilmek için belirli bir arkeoloji seviyesine de çıkmanız gerekmekte. Örneğin outlandde arama yapmak için 300 arkeoloji seviyesine ihtiyacınız olacak.
Diğer toplama mesleklerinin aksine arkeolojide kesinlikle çekişme olmayacak. Tüm kalıntılar oyuncuya özel olacak.
Fragments
Her kazı alanı 3 kez aranabilir, 3. aramadan sonra alan aktifliğini yitirir ve haritada yeni bir yer belirir. Eğer ki yeni beliren yer işinize gelmiyorsa, başka bi proje üstüne de yoğunlaşabilirsiniz.
Bir kazı alanını taramak için "Survey" yeteneğini kullanacağız. Hemen bir etüt aracı oluşacak ve bize kalıntıları bulmamızda yardımcı olacak. Aracın yaktığı ışığa göre ne kadar yakın olduğumuzu anlayabileceğiz.
Artık kazı yapmak için de çeşitli stratejiler oluşacaktır, fakat mining veya herbalismdeki gibi kimse sizin kalıntınızı çalamaz.
"Tarihi" Eserler
Yeni bir eser parçası bulduğunuzda başka bir proje başlar. Aynı anda her ırk için yalnızca 1 proje alabilirsiniz. Tüm kalıntıları buldunuzda "Solve" ile projeyi bitirip yeni bir taneye başlayabilirsiniz.
Çoğu kalıntı kolayca bulunup minik kârlarla satılabilecek ( Büyük ihtimalle bir müzeye :) ). Eserin fiyatı oluşturmak için ne kadar kalıntı toplamanız gerektiğiyle bağlantılı olacak. Düşük levellarda sadece değersiz kalıntıları bulabilirken, yüksek levellarda her türlü kalıntıya ulaşmanız mümkün. Buradaki amaç her oyuncunun arkeoloji ile tüm eserleri oluşturmasını mümkün kılmak. Bir ırkı araştırırken aynı kalıntıya ikinci kez rastlamanız mümkün olmayacak, bu işleri kolaylaştırsa da bazen takılabilirsiniz. Böyle durumlarda başka bir eser oluşturmaya çalışarak seviyeyi atlamanız da mümkün.
Bazı eserler ise ender olacak , bu da onları doğal olarak mavi ve mor item haline dönüştürecek. Bunların çoğu sadece "oyuncak" sıfatını taşımakta ve çok bir kullanım alanları yok. Bazı zırh ve silahlar da düşmüyor değil, bu düşen itemlar ise genelde Bind on Account. Fakat onlara heirloom gözüyle bakmak yanlış olur, çünkü levela göre özellikleri değişmeyip aynı zamanda kullanmak için gerekli levelları da bulunmakta.
İlerde ...
Arkeolojiyi tasarlarken ilerde düzenleyip yeni içerik ekleyebileceğimiz şekilde tasarlamak istedik. Yakın zamanda tıpkı fish feast gibi bonusları Arkeolojiye de eklemek istiyoruz.
Kazı Alanları
Arkeolojiyi öğrendikten sonra haritanızda kazı alanlarını görebileceksiniz. Her kıtada 4er tane olmak üzere maximum olarak 16 adet kazı alanı görebilirsiniz.
Kazı alanlarını yalnızca sizin levelınıza hitap ediyorsa görebileceksiniz. Örneğin 25 level bir Human Hunter yalnızca 4 adet Eastern Kingdom kazı alanıyla yetinmek zorunda kalacak. Fakat 80 level başka bir oyuncu 4 kıtadaki tüm kazı alanlarını görebilecek.
Kazı alanları ırklara has olacak Kalimdor daha çok Night elf kalıntıları bulundururken Eastern Kingdom ise bol miktarda Dwarf kalıntıları bulunduracak. Kazı alanlarını görmek için gerekli etmen level olmakla birlikte, oralardan faydalanabilmek için belirli bir arkeoloji seviyesine de çıkmanız gerekmekte. Örneğin outlandde arama yapmak için 300 arkeoloji seviyesine ihtiyacınız olacak.
Diğer toplama mesleklerinin aksine arkeolojide kesinlikle çekişme olmayacak. Tüm kalıntılar oyuncuya özel olacak.
Fragments
Her kazı alanı 3 kez aranabilir, 3. aramadan sonra alan aktifliğini yitirir ve haritada yeni bir yer belirir. Eğer ki yeni beliren yer işinize gelmiyorsa, başka bi proje üstüne de yoğunlaşabilirsiniz.
Bir kazı alanını taramak için "Survey" yeteneğini kullanacağız. Hemen bir etüt aracı oluşacak ve bize kalıntıları bulmamızda yardımcı olacak. Aracın yaktığı ışığa göre ne kadar yakın olduğumuzu anlayabileceğiz.
Artık kazı yapmak için de çeşitli stratejiler oluşacaktır, fakat mining veya herbalismdeki gibi kimse sizin kalıntınızı çalamaz.
"Tarihi" Eserler
Yeni bir eser parçası bulduğunuzda başka bir proje başlar. Aynı anda her ırk için yalnızca 1 proje alabilirsiniz. Tüm kalıntıları buldunuzda "Solve" ile projeyi bitirip yeni bir taneye başlayabilirsiniz.
Çoğu kalıntı kolayca bulunup minik kârlarla satılabilecek ( Büyük ihtimalle bir müzeye :) ). Eserin fiyatı oluşturmak için ne kadar kalıntı toplamanız gerektiğiyle bağlantılı olacak. Düşük levellarda sadece değersiz kalıntıları bulabilirken, yüksek levellarda her türlü kalıntıya ulaşmanız mümkün. Buradaki amaç her oyuncunun arkeoloji ile tüm eserleri oluşturmasını mümkün kılmak. Bir ırkı araştırırken aynı kalıntıya ikinci kez rastlamanız mümkün olmayacak, bu işleri kolaylaştırsa da bazen takılabilirsiniz. Böyle durumlarda başka bir eser oluşturmaya çalışarak seviyeyi atlamanız da mümkün.
Bazı eserler ise ender olacak , bu da onları doğal olarak mavi ve mor item haline dönüştürecek. Bunların çoğu sadece "oyuncak" sıfatını taşımakta ve çok bir kullanım alanları yok. Bazı zırh ve silahlar da düşmüyor değil, bu düşen itemlar ise genelde Bind on Account. Fakat onlara heirloom gözüyle bakmak yanlış olur, çünkü levela göre özellikleri değişmeyip aynı zamanda kullanmak için gerekli levelları da bulunmakta.
İlerde ...
Arkeolojiyi tasarlarken ilerde düzenleyip yeni içerik ekleyebileceğimiz şekilde tasarlamak istedik. Yakın zamanda tıpkı fish feast gibi bonusları Arkeolojiye de eklemek istiyoruz.
Training |
Spellbook |
Continent Map |
Zone Map |
Survey |
Survey (Details) |
Artifact! |
Archaeology Video
0 Yorum:
Yorum Gönder